Warning: date() [function.date]: It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'UTC' for 'UTC/0.0/no DST' instead in /home/javidac/public_html/counter_site.php on line 16
اخبار ویژه

ارتباط مستقیم با رییس دانشگاه
کلیه اطلاعیه های مورد نیاز دوم سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳
دوشنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۳
تمدید مهلت انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی ۹۴-۹۳ (کلیه رشته ها و مقاطع)
 
 
 
اندازه متن: +  -
تعداد بازديد: 2759

به اطلاع می رساند انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی ۹۴-۹۳ کلیه دانشجویان ورودی ماقبل ۱۳۹۳ در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۱۹ و ۲۰ شهریورماه ۱۳۹۳تمدید شد.

این تاریخ غیرقابل تمدید مجدد است و پس از تاریخ فوق به هیچ عنوان انتخاب واحد مقدور نمی باشد. همچنین حذف و اضافه صرفا ویژه دانشجویانی است که قبلا انتخاب واحد نموده اند و در ایام حذف و اضافه انتخاب واحد جدیدی انجام نخواهد شد.

همچنین دانشجویانی که وضعیت ادامه تحصیل آنها به کمیسیون موارد خاص ارجاع شده در همین ایام می توانند با مراجعه به دانشگاه و تکمیل تعهدنامه به صورت موقت و مشروط انتخاب واحد نمایند. سپس پس از موافقت کمیسیون با موارد خاص انتخاب واحد آنها قطعی می شود.

 برای دریافت و مشاهده فایل این اطلاعیه اینجا کلیک کنید.

 
۱. بازگشایی کاربری نرم­افزار گلستان: از یکم شهریور ماه ۱۳۹۳ به بعد
دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی پرداخت مبلغ علی­الحساب:چهارصد هزار تومان(بابت شهریه ثابت + بخشی از شهریه متغیر)
دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد پرداخت مبلغ علی­الحساب: ششصد هزار تومان (بابت شهریه ثابت + بخشی از شهریه متغیر)
نکته۱: بدهی قبلی دانشجو(در صورت وجود ) به مبلغ علی­الحساب فوق اضافه خواهد شد.
نکته۲: شهریه خود را صرفا به صورت الکترونیک پرداخت نمایید. همزمان با پرداخت الکترونیکی، کاربری به صورت آنلاین و همزمان بازگشایی می­گردد.
نکته۳: برای تسریع در انتخاب واحد، توصیه می­گردد کاربری خود را در ایام اعلام شده و روزهای ابتدایی بازگشایی نمایید.
 (پرداخت با کلیه کارت­های عضو شتاب امکان­پذیر است)
 
۲. تقویم آموزشی:
 
*انتخاب­واحد(به صورت اینترنتی): ۱۹الی ۲۰شهریور ۱۳۹۳ (تمدید شده)
نکته: ثبت­نام و انتخاب واحد دانشجویان میهمان نیز در همین ایام انجام خواهد شد.
* حذف واضافه (به صورت اینترنتی): ۲۲ الی ۲۴ شهریور ۱۳۹۳(به مدت ۳ روز)
نکته: حذف واضافه مخصوص دانشجویانی است که در زمان تعیین شده فوق انتخاب واحد کرده­اند. لازم به ذکر است درزمان حذف واضافه، انتخاب واحد جدید انجام نخواهد شد و آن­دسته از دانشجویانی که در زمان مقرر فوق ثبت­نام نکرده باشند، می­توانند در زمان ثبت­نام با تاخیر ثبت­نام نمایند.
* شروع کلاس­ها: پنجم مهرماه ۱۳۹۳
* انتخاب واحد با تاخیر: ۲۶ الی ۲۷ شهریور۱۳۹۳ (بعد از ایام حذف و اضافه)
۱. انتخاب واحد با تاخیر مخصوص دانشجویانی است که در ایام مجاز انتخاب واحد ننموده­اند.
۲.ارائه حداکثر۱۵واحد درسی به دانشجو در صورت خالی ماندن ظرفیت کلاس­ها (حتی دانشجوی ترم آخر)
۳. پرداخت مبلغ پانصد و پنجاه هزار تومان به عنوان علی الحساب(شهریه ثابت+ بخشی از شهریه متغیر)همچنین هرگونه مساعدت مالی امکان­پذیر نمی­باشد.
۴.عدم افزایش ظرفیت کلاسی توسط واحد آموزش
۵. زمان ثبت­نام با تاخیر غیرقابل تمدید است.
۶.بدون حق حذف یا اضافه(ترمیم)دروس: با توجه به اینکه زمان ثبت­نام با تاخیر بعد از زمان حذف و اضافه می­باشد.
۷.درج غیبت کلاسی با توجه به اینکه زمان ثبت­نام با تاخیر بعد از شروع کلاس­ها می­باشد.(درج ۳ جلسه غیبت کلاسی)
۸. در صورت عدم انتخاب واحد در این ایام وضعیت دانشجو "عدم مراجعه" ثبت می­گردد و در خصوص ادامه تحصیل دانشجو تصمیم­گیری خواهد شد. 
* حذف اضطراری تک­درس: عدم حضور دانشجو در امتحان پایان­ترمیا غیبت بیش از ۳ جلسه  به منزله حذف آموزشی درس محسوب می­گردد.
* پایان کلاس­ها: یازدهم دی ماه ۱۳۹۳
* حداکثر زمان کنترل نهایی آموزش حذف دروس غیرمجاز و حذف غیبت بیش از حد مجاز: ۲۹ آذر ۱۳۹۳
* ارائه کارت ورود به جلسه: یکم الی یازده دی ماه ۱۳۹۳
* بازه زمانی امتحانات عملی: شش الی یازده دی ماه ۱۳۹۳
نکته: زمان دقیق امتحان دروس عملی توسط مدرس، در ایام فوق تعیین می­گردد.
* بازه زمانی امتحانات پایان­ترم:چهارده الی سی دی ماه ۱۳۹۳
نکته: در ایامتعطیلات رسمی، امتحانات پایان­ترم برگزار نمی­گردد.
 
مصوبه جلسه شورای آموزشی موسسه مورخ اول شهریور۱۳۹۳
 مقرر گردیده دانشجویانی که در ایام ثبت­نام فوق­الاشاره (انتخاب واحد-ثبت­نام با تاخیر) ثبت­نام ننمایند به هیچ عنوان در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۴-۹۳ حق ثبت­نام ندارند ووضعیت دانشجومرخصی تحصیلی درج گردد وعواقب ناشی ازآن بر­­­­عهده دانشجومی­باشد.
 
برخی نکات آموزشی مربوط به انتخاب واحد:
۱.انتخاب واحد دانشجویان صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق نرم­افزار آموزشی موسسه(گلستان) امکان­پذیر است. از مراجعه حضوری و تقاضای انتخاب واحد دستی جداً خودداری نمایید.
۲. جهت استفاده دانشجویان از اینترنت، اتاق سایت دانشگاهدر ایام انتخاب واحد در اختیار دانشجویان قرار دارد.
۳. کلیه نمرات ترم تابستان تا قبل از شروع ایام انتخاب­واحد نهایی خواهد شد.
۴.چنانچه دانشجو در ترم­های گذشته، دروسی را به صورت هم­نیاز اخذ نموده­ باشد، اگر درس پیش­نیاز را نمره مردودی اخذ نماید، درس هم­نیاز در هر مرحله از تحصیل حذف آموزشی می­گردد و عواقب آن برعهده شخص دانشجو است.
۵. مسئولیت عدم رعایت پیش­نیاز و هم­نیاز بر عهده دانشجو می­باشد و دانشگاه مجاز است در هر مرحله از تحصیل اقدام به حذف آموزشی دروس غیرمجاز نماید. اخذ دروسی که تداخل زمانی در برنامه هفتگی یا برنامه امتحانات داشته باشند تحت هر شرایطی مجاز نبوده و در صورت عدم رعایت، حذف آموزشی خواهد شد.
۶. چنانچه درس یا دروسی حذف آموزشی یا حذف اضطراری گردد، شهریه آن مسترد نمی­گردد.
۷. دانشجویانی که در نیمسال قبل و ترم تابستان جاری میهمان بوده­اند موظفند ریز نمرات خود را حداکثر در ایام انتخاب واحد به واحد آموزش تحویل نمایند. در غیراینصورت مجوز انتخاب واحد نخواهند داشت.
۸. دانشجویانی که ترم­آخر نیستند نمی­توانند بیش از یک درس از مجموعه دروس معارف­اسلامی را انتخاب نمایند و درصورت انتخاب، آن درس حذف آموزشی می­شود.
۹. دانشجویان ۲ ترم مشروط تا اطلاع ثانوی حق انتخاب­واحد ندارند. لذا به ایندسته از دانشجویان فوق تذکر داده می­شود درخواست ادامه تحصیل خود را همراه با مشکلاتی که باعث مشروط شدن آن­ها گردیده (اعم از پزشکی، خانوادگی و ..) حضوراً به واحد آموزش تحویل و در صورت صدور مجوز ادامه تحصیل از طرف کمیسیون موارد خاص، اجازه انتخاب واحد داده خواهد شد.
۱۰.طبق تبصره ماده ۱۵ آیین نامه آموزشی غیبت در کلاس­ها تا پایان حذف و اضافه و ثبت نام با تاخیر، جزو غیبت­هایمحسوب می­گردد.
۱۱. توصیه می­گردد با مراجعه روزانه به وب­سایت دانشگاه به آدرس www.javid.ac.irاز آخرین اطلاعیه­ها و تغییرات مطلع شوید.کلیه اطلاعیه­ها و دستورالعمل­های نیمسال اول سال تحصیلی ۹۴-۹۳ در یک خبر کلی در وب­سایت دانشگاه موجود می­باشد.
۱۲.برای ورود به سامانه آموزشی از مرورگر اینترنت اکسپلورر ۸ و به بالا استفاده نمائید.
۱۳. چنانچه درس/دروس در زمان انتخاب واحد ارائه نشده بود، دانشجو می­تواند با تکمیل فرم "تقاضای ارائه درس" درخواست خود را کتباً به واحد آموزش ارائه نماید. در صورت موافقت واحد آموزش آن درس در مرحله حذف و اضافه ارائه می­گردد. حداقل ظرفیت تشکیل کلاس ۱۵ نفر می­باشد.
۱۴. فرم"بررسی مشکلات آموزشی" و "تقاضای ارائه درس"در وب سایت موسسه قسمت"دریافت فرم"موجود می­باشد.
۱۵. این اطلاعیه علاوه بر درج در بوردهای دانشگاه، به کاربری تمامی دانشجویان ارسال شده است.
۱۶. کلیه موارد و مشکلات آموزشی دانشجویان، اعم از بررسی اشکالات انتخاب واحد، درخواست بیش از ۲۰ واحد(مخصوص دانشجویان ترم­آخری و دانشجویان ممتاز با معدل بالای ۱۷)، اخذ هم­نیاز دروس پیش­نیاز و ... پس از پایان ثبت­نام و با مراجعه حضوری دانشجو به مدیرگروه مربوطه بررسی خواهد شد. دانشجویانی که چنین مشکلات و یا مواردی دارند،می­بایست انتخاب واحد عادی خود را انجام داده و پس از پایان زمان انتخاب واحد با تکمیل فرم "بررسی مشکلات آموزشی"  حضوراً  به مدیر گروه خود مراجعه نمایند. چنانچه مدیر گروه مربوطه و واحد آموزش دانشگاه با درخواست دانشجو موافقت نمایند،دانشجو می­تواند در مهلت حذف و اضافه به صورت حضوری اقدام به ترمیم انتخاب واحد خود نمایند.

واحد آموزش دانشگاه جاوید جیرفت

    1. ارسال نظر